zondag 23 december 2012

Hey! 

Ik ben gek op kerstmis! xD Al die kerstfilms op tv, kerstliedjes op de radio, ... 

Het enige waar ik echt een hekel aan heb is Sneeuw. Ja sneeuw en zowat alles wat met sneeuw te maken heeft. 

Dus als ik zeg dat ik van kerstliedjes houd, bedoel ik niet "let it snow" of "I'm dreaming of a white christmas". 
Mensen die die liedjes beginnen zingen zijn, hebben duidelijk nog niet gewerkt op kerstavond of oudejaar. Obviously. 

Nee met kerstliedjes bedoel ik goeie liedjes, zoals "All I Want For Christmas Is You", een all-time classic, of    
"Have A Little Faith In Me", niet echt een kerstliedje maar wel voor mij. 

Nog zo een kerstfilm voor mij: Look Who's Talking" 1, 2 en 3 xD allemaal even zalig. Ok, het is niet echt een kerstfilm, maar dat ligt aan mij. In één van de films spelen ze ook een kerstscène, da telt toch ook? Nee? 

Of, zoals we dit jaar gaan doen, The Gremlins! 
Het liefje heeft er geen zin in, maar ik des te meer. 

Waarom? Omdat het op verzoek is van mijn puberende tienernichtjes, die zo zeker zijn dat "die film voor watjes is". Wel, we zullen zien op oudjaar wie er laatst zal lachen! xD 

Dit jaar kijk ik ook enorm uit naar de conference van Geert Hoste, vooral gezien hij zoveel heeft dit jaar om over te vertellen. We zullen zien wat er gebeurt. 

Maar om helemaal in de kerstsfeer te komen, heb ik vorige week de DVD van Jeff Dunham gekocht met zijn Very special Christmas special xD Niets zo leuk voor Kerstmis dan de "Jingle Boms" van Achmed of "Roadkill Christmas" van Bubba J. En om het helemaal hilarisch te maken, geeft Peanut zijn eigen versie van het verhaal "The Night Before Christmas"! Dit alles is zeker en vast te vinden op YouTube. 

Hoe dan ook, ik zal zeker vaker proberen schrijven, al doe ik geen beloftes! 

Tot binnenkort waarschijnlijk! 

Dikke kussen 

Lindsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten