donderdag 14 november 2013

Heey lieve schatjes! 

Je raadt het al, ik ben zo gelukkig! :D 

Zo zie je maar, liefde laat je leven echt glanzen, één afspraakje met Achilles en ik zweef weer op een zalig wolkje. Maar een beetje boven de grond, want romantiseren van onze relatie doe ik niet meer, die les heb ik wel geleerd. 

Om heel eerlijk te zijn, is onze relatie niet wat je normaal zou noemen, maar op één of andere manier werkt die relatie wel voor ons. Elke keer dat ik hem zie, voel ik die vlinders, ik vertrouw hem als geen ander en hij lijkt het beste in mij naar boven te brengen. Hij werkt op mijn zenuwen, maar maakt het goed door zijn lieve woordjes en ruwe handelingen (zalig dominant beestje, die Achilles). Hij bezorgt me verdriet dat me bijna laat sterven, maar schenkt me ook de vreugde die ik bij niemand anders kan vinden. Hij maakt me gek, jaloers, volslagen krankzinnig, maar uiteindelijk toont hij mij ook dat hij het waard is. 


Ken je dat liedje van Whitney Houston, "saving all my love for you"? Dat is het lied dat hier zo toepasselijk is, alleen gaat hij niet terug naar een gezin, maar sluit hij zichzelf bij momenten af van de wereld, op een plek die ik niet kan bereiken. Heel eerlijk, het breekt mijn hart dat ik hem daarmee niet kan helpen. Het enige wat ik kan doen op zo een moment is hem tijd geven en hopen dat hij terugkomt. Hij belooft het nooit, maar ik weet dat hij me niet in de steek zal laten. Hij komt altijd bij me terug, net zoals ik altijd opnieuw bij hem beland. 


Had ik al verteld dat hij gezegd heeft dat hij van me houdt? Ok, in deze wereld van nu lijken die woorden niet meer zo belangrijk, maar als hij het zegt, dan komt het recht uit zijn hart. Ik voel die woorden doordringen in elke vezel van mijn lichaam omdat ik gewoon weet dat ze enkel voor mij bestemd zijn. Ik weet hoeveel tijd en moeite het kost om tegen je eigen instincten in te gaan en altijd blijven moeite doen. Hij doet het, elke dag, voor mij. 


Ok meisjes, ik hoor jullie al zuchten, met reden want ik heb echt de Jackpot gewonnen. Maar, net zoals bij een echte Jackpot is die droom niet altijd even mooi. Luister even naar het liedje en dan snap je meteen wat ik bedoel: de pijn van het weten dat je niet altijd nummer 1 bent, het verlangen naar dat moment wanneer je samen kan zijn, de euforie die je voelt als hij naar je lacht of je kust, maar ook de eenzame nachten zonder hem, de teleurstelling om niets van hem te horen, het verdriet om te weten dat je zonder hem niet helemaal volledig bent. Whitney, ik dank je om zo mooi te verwoorden wat we doormaken. 


Feit is simpelweg dat ik van hem hou. Met heel mijn hart, als van geen ander. Ik heb hem een deel van mezelf gegeven dat ik nooit aan iemand anders zou kunnen geven, niet op deze manier. Deze liefde is vol emoties, zowel de goede als slechte. Euforie, Vertrouwen, Geluk, Blijdschap, Vriendschap, maar ook Jaloezie, Boosheid, Nijd, Wraakzuchtig, Verdriet,... Ik zou niet meer zonder kunnen. 


Genoeg nu, alles is eruit, pfoeh dat deed goed! :D 


Ciao, lieve schatjes van me, Talk soon! 


Bisous, Linnii


PS: Net gelezen dat franse woordjes enorm opwindend zijn, Achillis is deels Waals... 
Toeval? I think not! xD 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten